loading...
نازنین جونم دوست دارم
یک دوست بازدید : 0 چهارشنبه 28 اسفند 1392 نظرات (0)

مرد نیستم اگر مردانه پای عشـــــــــــــــقم نایستم!

 

مرد نیستم اگر مردانه پای عشـــــــــــــــقم نایستم!
من از قبیله ی فرهاد ها آمده ام...
آنقدر عشــــــــــقت را جار می زنم تا خدا برایم کَف بزند!
فرقی نمی کند فرشـــــــــــــــــته باشی یا آدم
شیرین باشی یا زلیخا
قالیچه ی دل من بدون اسم رمـــــــــز ِ نام ِ "تو" پـــــــرواز نمی کند...
مردانه پای این عشــــــــــــق می ایستم...

تا که عشقمان در تاریخ ثبت شود

.


این روزها کسی حوالی من  پرسه نخواهد زد

بغضم شبیه نارنجکیست

که عمل نکرده باشد

اما تو با خنده هایت

مرا خنثی می کنی

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سلام .به وبلاگ نازنین جون خوش اومدین .اسم من محمد هستش این وبلاگ رو ساختم و تقدیم میکنم به تمام وجودم نازنین جون که خیلی برام عزیزه و عاشقشم و هدف از ساخت این وبلاگ این بود که با تمام وجود بگم که نازنین جان دوست دارم و همیشه به یادتم...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 19
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 18
  • بازدید ماه : 18
  • بازدید سال : 22
  • بازدید کلی : 89
  • کدهای اختصاصی

    هدایت به بالا

    قالب وبلاگ

    کد حرکت متن دنبال موس

    کد تغییر شکل موس