loading...
نازنین جونم دوست دارم
یک دوست بازدید : 5 چهارشنبه 28 اسفند 1392 نظرات (0)

 

میدونم که چه جوری اومدی اروم توقلبم

نمیدونم که چه طوری تو شدی یه دنیا حرفم

حرفهایی که به هیچکس نگفتمو نمیگم

حرفهایی که تا همیشه میمونن تو ته قلبم

بیا و نظر به من کن ببین که چه طور شکستم

بیا و ببنین که اینجا هنوزم بی تو نشستم

دلگیرم،دیار غربت!که تورو ازم جدا کرد

رفتی و هرگز ندیدی که این دنیا چه ها کرد

بسه ای دل تا کجا میخوای که به پاش بسوزی

میخوای که تا به کْي فقط تو براش بخونی

نمیدونی که تو قلبش دیگه هیچ جایی نداری

نمیدونی که تو هرگز نمتونی!نمیمونی!

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سلام .به وبلاگ نازنین جون خوش اومدین .اسم من محمد هستش این وبلاگ رو ساختم و تقدیم میکنم به تمام وجودم نازنین جون که خیلی برام عزیزه و عاشقشم و هدف از ساخت این وبلاگ این بود که با تمام وجود بگم که نازنین جان دوست دارم و همیشه به یادتم...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 19
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 7
  • بازدید ماه : 7
  • بازدید سال : 11
  • بازدید کلی : 78
  • کدهای اختصاصی

    هدایت به بالا

    قالب وبلاگ

    کد حرکت متن دنبال موس

    کد تغییر شکل موس